drenaż limfatyczny

Jeśli chcesz zredukować cellulit, zwalczyć zespół ciężkich nóg, zmniejszyć obrzęk, usunąć toksyny z organizmu, pozbyć się zatrzymanej wody w organiźmie t TO ZABIEG STWORZONY DLA CIEBIE !

CZYM JEST DRENAŻ LIMFATYCZNY ?

Drenaż limfatyczny jest jednym z działań  fizjoterapeutycznych. Za pomocą urządzenia dochodzi do usprawnienia limfy. Tym sposobem zapobiega się chorobom wynikającym z obrzęków zapalnych i chłonnych. Medycyna estetyczna na odstawie badań dowodzi, iż drenaż limfatyczny jest niezbędnym elementem podczas kuracji odchudzających i redukcji cellulitu. Bez wykonania profesjonalnego limfatycznego, na efekty trzeba będzie czekać zdecydowanie dłużej lub ich nie będzie w ogóle.

Ta forma masażu doskonale pobudza i reguluje krążenie płynów w organizmie. W efekcie doprowadza do lepszego odżywienia i uelastycznienia skóry w obszarze, który został poddany masażowi limfatycznemu.

Do najbardziej radykalnych i zauważalnych rezultatów drenażu limfatycznego, poza pobudzeniem krążenia należą: zmniejszenie obrzęków kończyn, usunięcie z organizmu zbędnych produktów przemiany materii, redukcja cellulitu, detoksykacja organizmu, poprawa jędrności i elastyczności skóry, usprawnienie przepływu chłonki w układzie chłonnym.

ILE ZABIEGÓW NALEŻY WYKONAĆ ?

Drenaż limfatyczny jest metodą bardzo efektywną, o ile stosujemy go konsekwentnie, w formie regularnej kuracji. Najlepsze wyniki daje terapia około 6-10 półgodzinnych sesji drenażowych.

MOCNE STRONY ZABIEGU

• Całkowicie nieinwazyjna, łagodna i naturalna metoda pomagająca zwalczać cellulit, obrzęki tłuszczowe oraz obrzęki powstałe na skutek zatrzymania wody w organizmie.

• Ogólna poprawa stanu zdrowia – regeneracja i oczyszczenie organizmu z toksyn.

• Zapobieganie chorobom wynikającym z obrzęków zastoinowych, zapalnych i chłonnych.

• Wspomaganie kuracji odchudzających i zabiegów redukujących cellulit.

WSKAZANIA :

• Zwalczanie zespołu ciężkich nóg.

• Zapobieganie powstawaniu żylaków.

• Poprawa stanu odżywienia skóry.

• Zmniejszanie obrzęków tłuszczowych.

• Detoksykacja organizmu.

• Regeneracja po zabiegach liposukcji – za cenę kilku drenaży możemy cieszyć się znacząco szybszymi efektami.

• Aktywną choroba nowotworowa, stany po operacyjnym usunięciu nowotworów.

• Zapalenie naczyń chłonnych.

• Obrzęk powstały na skutek ostrych stanów zapalnych.

• Zakrzepica żył głębokich (w przeciągu ostatniego półrocza).

• Choroby skóry.

• Podwyższona temperatura ciała.

• Niewydolność serca.

• Otwarte rany.

• Czynna gruźlica płuc.

• Guzki niewiadomego pochodzenia.