ellanse

Ellanse należy do rodziny wypełniaczy biostymulujących. Utrzymuje się dłużej od innych wypełniaczy oraz silnie odmładza i ujędrnia skórę. Preparat stymuluje i tworzy nowe włókna kolagenowe i elastynowe dzięki czemu pacjent długo cieszy się naturalnym i zdrowym wyglądem.

CO TO JEST ELLANSE ?

Ellanse składa się z polikaprolaktonu. Jest to polimer medyczny, który można znaleźć w certyfikowanych produktach np. szwy lub implanty.  Zabieg jest bezpieczny, nie powoduje alergii a wprowadzany preparat jest całkowicie wchłanialny. Na rynku medycznym istnieją cztery produkty : Ellasne S,M,L,E o różnym czasie utrzymywania się.

• Ellanse S – czas utrzymywania się 1 rok

• Ellanse M – czas utrzymywania się 2 lata

JAK WYGLĄDA ZABIEG ?

Pacjent przed zabiegiem znieczulony jest miejscowo co powoduje, że zabieg jest praktycznie bezbolesny. Preparat podawany jest cienką igłą lub kaniulą na odpowiedniej głębokości. W zależności od miejsca podanego preparatu po zabiegu wykonuje się masaż, co powoduje prawidłowe umieszczenie preparatu w tkankach. Zabieg jest bezpieczny a preparat nie zawiera komponentów pochodzenia zwierzęcego, bakteryjnego ani ludzkiego.

EFEKTY:

Zabieg z użyciem Ellansé znacząco poprawia również jakość skóry. Skóra jest bardziej napięta, zagęszczona i gładka. Efekt wypełnienia jest natychmiastowy i subtelnie narastający poprzez silne namnażanie własnego kolagenu.

WSKAZANIA:

• Wypełnienie policzków