MAKIJAŻ PERMANENTNY
BRWI

Wyobraź sobie kredkę do brwi, która nie rozmazuje się nawet po intensywnych ćwiczeniach fizycznych czy pływaniu. Taki efekt jest możliwy tylko dzięki makijażowi permanentnemu. Twoje brwi będą się wydawały grubsze, a oczy bardziej podkreślone dzięki idealnej.

Makijaż permanentny brwi to idealne rozwiązanie dla osób nieposiadających za dużo swoich włosków, dla osób nie lubiących lub nieumiejących się malować.

W ofercie jest makijaż permanentny:

• metoda włosa
  • metoda cienia

PRZED ZABIEGIEM

Skóra powiek powinna być odpowiednio nawilżona i wygładzona. W przypadku powiek wrażliwych i skłonnych do opuchnięć warto wcześniej przyjmować kapsułki homeopatyczne z arniki. Dobrze jest również wyspać się bezpośrednio przed zabiegiem, aby oczy były wypoczęte. Kilka dni przed zabiegiem zaleca sie zrobienie henny na rzęsy, gdyż po zabiegu przez kilka dni nie można malować rzęs tuszem. Należy zdjąć przedłużone rzęsy – jeśli takie są.

Przychodząc na zabieg, zalecam zabranie ze sobą okularów przeciwsłonecznych. Mogą się przydać jeśli oczy będą bardzo opuchnięte.

PO ZABIEGU

Bezpośrednio po zabiegu barwa kresek jest dość intensywna, nawet w przypadku makijażu delikatnego. Nie należy się tym martwić, gdyż w ciągu 4 – 10 dni zabarwienie zblednie do 30%-50%. Przy obowiązkowej korekcie (2-4 tygodnie od pierwszego spotkania) efekt zabiegu jest wzmacniany. Można wtedy też delikatnie zmienić wcześniej już nadany kształt.

Przez ok. 10 dni po zabiegu miejsce poddane pigmentowaniu należy traktować ze szczególną delikatnością. Kresek nie wolno moczyć, trzeć czy drapać. Skóra poddana pigmentacji w żadnym wypadku nie może być myta mydłem ani traktowana innymi kosmetykami niż zalecane przez linergistkę. Przez kilka dni nie należy stosować cieni i tuszu do rzęs. Nie należy korzystać z sauny, solarium, zabiegów SPA oraz basenu. Kreski przez ok. tydzień po zabiegu powinno się smarować dwa razy dziennie preparatem zalecanym przez linergistkę.

Uwaga! W przypadku nieprzestrzegania powyższych zasad mogą wystąpić odbarwienia.

• infekcja górnych dróg oddechowych,

• gorączka,

• zaawansowana cukrzyca,

• choroby serca,

• choroby krwi (hemofilia),

• choroba nowotworowa – tylko w trakcie leczenia,

• zakażenie wirusem HIV lub wirusem zapalenia wątroby (Hepatitis),

• skłonności do tworzenia się blizn i keloidów,

• choroba nerek,

• choroba skóry (bielactwo, łuszczyca),

• stany zapalne spojówek i oka,

• jaskra,

• przyjmowanie sterydów, antybiotyków, leków przeciwzakrzepowych i antydepresyjnych.

Zdjęcia w galerii przedstawiają makijaż permanentny tuż po zabiegu. Widoczna na zdjęciach opuchlizna lub zaczerwienienie jest sprawą naturalną występującą podczas większości zabiegów. Zaczerwienienie i opuchlizna znika po krótkim czasie. Bezpośrednio po zabiegu efekt kolorystyczny jest dość mocny i wyraźny. Po około 10 dniach naskórek złuszcza się a makijaż blednie i stanie się delikatniejszy.