MAKIJAŻ PERMANENTNY UST

Dzięki makijażowi permanentnemu ust szminka nie będzie Ci już praktycznie potrzebna, a usta cały czas będą wyglądały pięknie. Kształt ust będzie idealny, a kolor swieży i długotrwały. Już nigdy nie będziesz musiała poprawiać makijażu po jedzeniu, ćwiczeniach czy pocałunkach. Twoje usta zawsze będą nienaganne, bez względu na okoliczności.

Na początku wybiera się kolor z obszernej palety barw, który odświeży usta i doda Twojej skórze wspaniałego wyglądu. Następnie starannym rysunkiem podkreśla się kontur warg, aby nadać im perfekcyjny kształt i wygląd.

Ostateczny kolor ust jest widoczny dopiero po ok. 4 tygodniach od zabiegu. Do tego czasu może się wciąż delikatnie zmieniać.

Należy pamiętać, że ten sam kolor u każdej osoby da inny efekt, gdyż każda z Pań ma inną czerwień wargową. Jedne usta są jasne, inne ciemne, różowe, sine, czerwone. Dlatego nie da się przed zabiegiem dokładnie przewidzieć jaki będzie ostateczny efekt. Przy drugim zabiegu można jednak zmienić kolor, jeśli wcześniej otrzymany nie będzie odpowiadał.

W ofercie salonu jest makijaż permanentny ust:

• kontur,

• kontur z podcieniowaniem,

• kontur z wypełnieniem,

• kontur z wypełnieniem i cieniowaniem 3D,

PRZED ZABIEGIEM:

Przez 3 dni przed zabiegiem zaleca się przyjmowanie tabletek HEVIRAN (na receptę). Lek ten jest preparatem przeciwwirusowym, który chroni przed wystąpieniem opryszczki. Lek przyjmujemy po konsultacji z lekarzem. Aktywna opryszczka uniemożliwia wykonanie makijażu trwałego. Zabieg powinno się wykonać po 2 tygodniach od całkowitego jej zagojenia.

Przed zabiegiem należy poinformować linergistkę o wszelkich wykonanych wcześniej wypełnieniach czy ostrzykiwaniach ust. Jeżeli są planowane, lepiej wykonać je po makijażu trwałym. Bardzo ważne jest, aby usta przed zabiegiem były odpowiednio nawilżone i wygładzone. Spierzchnięte i spękane słabiej przyjmują pigment.

PO ZABIEGU

Bezpośrednio po zabiegu barwa ust jest dość intensywna, nawet w przypadku makijażu delikatnego. Nie należy się tym martwić, gdyż w ciągu 4 – 10 dni zabarwienie zblednie do 30%-50%. Przy obowiązkowej korekcie (2-4 tygodnie od pierwszego zabiegu) efekt jest wzmacniany. Można wtedy zmienić wcześniej użyty kolor.

Przez 3-5 dni po zabiegu należy przyjmować tabletki HEVIRAN. Miejsce poddane pigmentowaniu należy traktować szczególnie delikatnie. Nie wolno moczyć, trzeć i dotykać pigmentowanego miejsca. W żadnym wypadku usta nie mogą być myte mydłem ani traktowane innymi kosmetykami niż zalecane przez linergistkę. Nie należy korzystać z sauny, solarium, zabiegów SPA oraz basenu. Usta należy nawilżać tylko 1 raz dziennie, smarując pigmentowaną powierzchnię bardzo cienką warstwą preparatem który zaleci linergistka.

Uwaga! W przypadku nie przestrzegania powyższych zasad mogą wystąpić odbarwienia.

PO ZAGOJENIU :

Nie należy dopuszczać do wysuszania oraz mocnego opalania pigmentowanej skóry. Należy również unikać agresywnych peelingów w miejscu makijażu trwałego.

• infekcja górnych dróg oddechowych,

• gorączka,

• zaawansowana cukrzyca,

• choroby serca,

• choroby krwi (hemofilia),

• choroba nowotworowa – tylko w trakcie leczenia,

• zakażenie wirusem HIV lub wirusem zapalenia wątroby (Hepatitis),

• skłonności do tworzenia się blizn i keloidów,

• choroba nerek,

• choroba skóry (bielactwo, łuszczyca),

• stany zapalne spojówek i oka,

• jaskra,

• przyjmowanie sterydów, antybiotyków, leków przeciwzakrzepowych i antydepresyjnych.

Zdjęcia w galerii przedstawiają makijaż permanentny tuż po zabiegu. Widoczna na zdjęciach opuchlizna lub zaczerwienienie jest sprawą naturalną występującą podczas większości zabiegów. Zaczerwienienie i opuchlizna znika po krótkim czasie. Bezpośrednio po zabiegu efekt kolorystyczny jest dość mocny i wyraźny. Po około 10 dniach naskórek złuszcza się a makijaż blednie i staje się delikatniejszy.