USUWANIE TATUAzU

Zrzut ekranu 2023-06-12 o 17.56.14

USUWANIE TATUAŻU
LASEREM HARMONY XL HIGH POWER Q SWITCH ND:YAG 1064/532 NM

Bezpieczna i skuteczna metoda laserowego usuwania tatuażu. High Power Q Switch Nd:YAG 1064/532 nm to wysoka skuteczność i precyzja w usuwaniu różnobarwnych tatuaży na każdym fototypie skóry bez ryzyka powstawania blizn i przebarwień.

JAKA TECHNOLOGIA ZOSTAŁA ZASTOSOWANA ?

Wykorzystanie dwóch długości wiązek laserowych zapewnia szerokie spektrum kolorystyczne skutecznego usuwania tatuażu:

• tatuaże koloru ciemnego: czarne oraz niebieskie usuwane są aplikatorem Nd: YAG o długości fali 1064nm,

• tatuaże kolorowe: od barwy pomarańczowej do czerwonej, aplikatorem KTP emitującym długość światła 532nm.

JAK DZIAŁA LASER ?

Energia światła laserowego, emitowanego przez głowicę Q Switch zostaje pochłonięta przez pigment tworzący tatuaż w skórze. Krótki czas trwania impulsu (nanosekundy) oraz wysoko skoncentrowana energia powoduje rozbicie barwnika na drobne cząsteczki. W ciągu najbliższych kilku tygodni po zabiegu w organizmie toczy się proces neutralizacji barwnika. Makrofagi usuwają pigmentowane obszary poprzez naturalne procesy immunologiczne. Zastosowana technologia minimalizuje ryzyko powikłań, zapewnia szybkie gojenie, krótki czas rekonwalescencji oraz najwyższą skuteczność.

Zaleca się wykonanie serii zabiegów. Każdy kolejny zabieg powoduje stopniowe rozjaśnienie tatuażu. Liczbę zabiegów określa się na podstawie rodzaju tatuażu oraz oczekiwań pacjenta. Każdy kolejny zabieg z zachowaniem prawidłowych odstępów czasowych między zabiegami, powoduje rozjaśnianie tatuażu następnie jego zniknięcie. Liczba zalecanych zabiegów zależy od:

• koloru tatuażu, różnorodności zastosowanych barw,

• rodzaju zastosowanego barwnika,

• głębokości tatuażu,

• fototypu skóry,

• forma wykonania tatuażu: profesjonalny, amatorski.

JAK PIELĘGNOWAĆ OBSZAR PO ZABIEGU ?

W miejscu zabiegu tworzy się delikatne zbielenie, a następnie strupek. Bezpośrednio po zabiegu należy traktować miejsce zabiegu jak ranę, naruszona bariera naskórkowa to wrota dla potencjalnych zakażeń bakteryjnych. Należy stosować delikatne preparaty myjące.

Po utworzeniu strupka- naturalnego opatrunku dla rany- pielęgnacja polega na intensywnym nawilżaniu, w celu ochrony strupka przed pękaniem i zbyt wczesnym odpadnięciem, co wiąże się z ryzykiem powstania blizny. Po zagojeniu należy stosować silne filtry UV.

SKUTKI UBOCZNE ?

Ryzyko powikłań jest minimalne. Najczęściej wynika z nieprawidłowej pielęgnacji po zabiegu. Przestrzeganie wszystkich zaleceń minimalizuje ryzyko komplikacji w postaci blizn, zakażeń.

• leki oraz zioła fotouczulające

• fotodermatozy

• ciąża

• zaburzenia krzepnięcia krwi